Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Welcome to Faceland

Καλως ηρθατε στη χωρα του facebook, εκει που ο ουρανος ειναι παντα μπλε (εκτος κι αν εχεις αλλαξει theme).



Πληθυσμος: 500 εκατομμυρια
Τοποθεσια: Παντου και πουθενα
Γλωσσα: Τουρλου τουρλου
Θρησκεια: Παναθα, ΟΣΦΠ, Αεκαρα 4εβερ κτλ
Οι κατοικοι της faceland, ειναι μεταναστες απο ολες τις χωρες του κοσμου, που βρεθηκαν εκει ελπιζοντας για ενα καλυτερο μελλον, μια υψηλοτερη κοινωνικη θεση ή μια ευκαιρια να βρουν το ταιρι τους. Ειναι ολοι τους πολυ φιλοξενοι και αγαπουν ο ενας τον αλλον, ενω πολλοι εχουν παραπανω απο 2000 φιλους, που τους αγαπουν και νοιαζονται κι αυτοι γι αυτους.

Για παραδειγμα, ο Ρουλης, ειναι ενας κατοικος της Faceland. Ας τον ακολουθησουμε μεσα στην μερα του, για να γνωρισουμε καλυτερα αυτη τη χωρα.

Ο Ρουλης ξυπναει αρκετα νωρις. Τον περιμενει αρκετη δουλεια στη φαρμα του: φυτεμα, σκαψιμο, αρμεγμα, χτισιμο, αλλα παραπονο δεν εχει- καθε μερα εχει φρεσκες ντοματες, τις οποιες βγαζει απο τη ριζα καθε βραδυ και φυτευει αλλες. Μετα απο τη δουλεια, παει μεχρι το σπιτι της καλης του, παιρνει ενα κουβα κοκκινη μπογια και γραφει στον τοιχο της « klmr moro m». Τοτε κι αυτη βγαινει εξω και του φωναζει «Μου αρέσει!» σηκωνοντας τον αντιχειρα της. Γυριζοντας στο σπιτι του, συναντα μια πολυ ομορφη γυναικα και τη ρωταει: «Θες να γινεις φιλη μου;» και αυτη απαντα « αποδοχη» δινοντας του ενα καρτελακι με το ονομα της, τη διευθυνση της, την ημερομηνια γενεθλιων της, τις πολιτικες της αντιληψεις, τα αγαπημενα της τραγουδια, το ονομα του σκυλου της κτλ, καθως και ενα πακετο αλμπουμ με φωτογραφιες της (στην παραλια, στην καφετερια, στο κομμωτηριο, στην τουαλετα κοκ).

Συνεχιζοντας το δρομο του, βλεπει τι γραψανε οι φιλοι του στους δικους τους τοιχους, αλλα το μυαλο του ειναι αλλου. Οι περισσοτεροι δεν το ξερουν αλλα... ανηκει στην μαφια. Καθε απογευμα συναντιεται με τους συναδελφους του και κλεβει βενζιναδικα. Χρειαζεται καυσιμα για τα τρακτερ του.

Μετα τη «δουλεια», επιστρεφει σπιτι του. Καμια φορα, παλιοι του φιλοι ερχονται απο πισω του και τον σπρωχνουν δυνατα φωναζοντας «πόουκ» και γελανε. Τετοια ωρα, βραδακι, υπαρχει τεραστια κινηση. Αλλοι φωναζουν «Μου Αρεσει!», αλλοι γραφουν φιλοσοφικες διαπιστωσεις, ενω υπαρχουν και διαφοροι που φωναζουν με την ντουντουκα: «Ο εαυτος μου ειναι σε ελευθερη σχεση!» η του στυλ «χωρισαμε.... χωρισαμε» και μαζευετε πληθος γυρω τους ρωτωντας τους λεπτομερειες. Και καπως ετσι τελειωνει και η μερα του Ρουλη. Καληνυχτα!

Facts about Faceland

  • Οι ταμπελες δεν εχουν σηματα, αλλα emoticons.
  • Σε καθε γωνια υπαρχουν αφισες που γραφουν : «τι σκεφτεσαι;»
  • Προσπαθεις να μην εχεις πολλες επαφες με τη μανα σου, αν αποφασισει να μεταναστευσει κι αυτη.
  • Επιβαλλεται να φωναξεις «Μου Αρέσει!» σε οτιδηποτε κι αν γραψεις.
  • Επιβαλλεται να βγαζεις φωτογραφια οποτε συναντησεις καθρεπτη.



Μικρο λεξικο:
κανω τσατ = μιλαω
κανω μπλοκ = ξεφορτωνομαι
κανω like = μου αρεσει
κανω unlike = τελικα μα---κια ειναι
ειμαι ονλάιν = εχω κεφια
ειμαι οφλάιν = μη μου σκοτιζετε τα συκωτια
etc =ετσι
kla = καλα
kuklitsa (απο κοριτσι) = θελω χαρη
kuklitsa (απο αγορι) = θελω να σε πιασω γκομενα
i = η,υ,ι,ει,οι
ο = ο,ω
a = α
e = ε
u = ου
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου