Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Δυστυχώς επτωχεύσαμεν...

Γιατί δεν έχω πλέον χρόνο, και ο χρόνος είναι χρήμα.

Αγαπητοί αναγνώστες, έχω άσχημα νέα.
Το blog κλείνει επ αόριστον, ενεστώταν και μέλλοντα διαρκείας. Φέτος πρέπει να περάσω από το στενό σκοτεινό τούνελ που λέγεται πανελλήνιες. Όχι πως είναι κάτι τρομερό, αλλά αν δεν δώσω το 100% θα μου πει ο εαυτός μου:«εαυτέ δεν είσαι εντάξει».

Θα το είχατε καταλάβει άλλωστε, τόσο από την γραπτή απουσία μου εδώ και εβδομάδες, τόσο και από την ποιότητα των τελευταίων αναρτήσεων(θα μου πουν μερικοί «αυτό ξαναπές το») τόσο και από την ποιότητα των τελευταίων αναρτήσεων. Και μια από τις αξίες μου είναι, όταν καταπιάνομαι με κάτι να το κάνω καλά, αλλιώς καθόλου. Γι αυτό, από εδώ και μπρος έχω μόνο εκθέσεις (από εκείνες τις βαρετές, και δεν τις ανεβάζω εδώ).



Ελπίζω να περάσατε καλά.
Υγεία και ευτυχία.

Α.

2 σχόλια:

  1. Αμέ, το καταλάβαμε, τόσο και από την επανάληψη των φράσεών σου που δηλώνει πως ούτε που ξαναδιαβάζεις τι γράφεις, τόσο και από την επανάληψη των φράσεών σου που δηλώνει πως ούτε που ξαναδιαβάζεις τι γράφεις.

    (ήθελες να γράψεις ποσότητα την δεύτερη φορά βρε μούργο; :P)

    Άντε, καλή επιτυχία στις εξετάσεις. =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. όχι, επίτηδες το έγραψα 2 φορές, γιατί μερικοί θα πουν«αυτό ξαναπες το»,οπως εγραψα παραπάνω.


    Να σαι καλά! Ευχαριστώ!
    Καλές σπουδές :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή