Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Καλως ήρθατε!

Με το δεξί (κλικ)!

Κάθε αξιοπρεπές blog γράφει σαν πρώτη ανάρτηση μια υποδοχή. Εγώ δεν το έκανα όταν ξεκίνησα να γράφω εδώ. Ποιος είπε άλλωστε πως είναι αξιοπρεπές το blog μου;
Από την άλλη, τώρα που το σκέφτομαι, ποιός θα την έβλεπε την πρώτη μου αυτή ανάρτηση; Και ποιος θα της έδινε σημασία, εδώ που τα λέμε.
Όμως έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας και 9 αναρτήσεις (άλλες πετυχημένες, άλλες περισσοτερο πετυχημενες) από τα γεννητούρια αυτού του ιστολογίου. Έχω και 6 αναγνώστες (ο 7ος είμαι εγώ). Πρέπει επιτέλους να συστηθώ.

Γεια σας, λοιπον, είμαι ένας νησιώτης που του αρέσει να κάνει τον κόσμο να γελά και να λούζει με μπλάνκο τα κακώς κείμενα της κοινωνίας (σε πολύ γενικά πλαίσια, πάντα).
Το blog  ειναι απλό εμφανισιακά, για να δίνεται έμφαση στα κείμενα, και για να φορτώνει γρήγορα η σελίδα. Μην τα φοβάστε που είναι μεγαλα, τώρα που το ανέφερα, δείτε το σαν περιοδικό.
Κάτω από κάθε ανάρτηση υπάρχει αξιολόγηση, σχόλια, και κουμπάκι like. Σας προτείνω να τα χρησιμοποιείτε. Μου αρέσει να αλληλεπιδρούν οι αναγνώστες μου μαζί μου. Ακόμα κι αν έχετε να παρατηρήσετε κάτι αρνητικό.

Α, και κάτι άλλο.
Ευχαριστώ!!

(Επόμενη ανάρτηση: Μοντέρνος ονειροκρίτης)

5 σχόλια: